Administratie, rapportages & jaarrekening

Een solide administratie vormt de basis van een goed functionerende organisatie. Wij bieden een scala aan diensten, variërend van het volledig beheren van uw administratie tot periodieke ondersteuning en controle van uw boekhouding. We geven de voorkeur aan digitale verwerking van uw administratie via een online platform, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw gegevens. Ons streven is ook om u regelmatig van relevante informatie te voorzien. Om weloverwogen en tijdige beslissingen te kunnen nemen, rapporteren wij periodiek tussentijdse cijfers, mogelijk gekoppeld aan exploitatie- en liquiditeitsprognoses. Dit geeft u sneller inzicht in de ontwikkeling van uw bedrijf, wat kan leiden tot een meer strategische bedrijfsvoering. Door frequenter contact met u te hebben, streven we ernaar om meerwaarde te bieden en uw doelstellingen te realiseren.

De jaarrekening is een cruciaal financieel document voor elk bedrijf. Wij zorgen voor een deskundig opgestelde jaarrekening die voldoet aan de eisen van banken, subsidieverstrekkers en andere belanghebbenden. Daarnaast verzorgen wij de jaarlijkse publicatie bij het handelsregister en het opstellen van notulen, om aan alle wettelijke vereisten te voldoen.

Administratie

Tussentijdse rapportages

samenstellen jaarrekening